Po absolvování pedagogické fakulty v Ostravě jsem 10 let pracovala jako OSVČ. Školila jsem se, trénovala a vedla tým.
Po narození druhého dítěte jsem začala získávat zkušenosti v MŠ s dětmi od 3 do 6 let.
Pro zkvalitnění své práce jsem vyhledávala kurzy a seznámila se s pedagogikou Montessori,
Waldorfskou, programem Začít spolu a na sebevzdělávání pracuji stále.
Výtvarné kurzy jsem absolvovala u Radky Rubešově, logopedické poznatky čerpám nejraději od Petry Nejedlé.
Největšími učiteli jsou všechny děti, které jsem během svého života dosud poznala a kterým jsem mohla být průvodcem.
Montessori kurzy byly první, které mi pomohly pochopit, jak pracovat s dětmi i na sobě.
Je to pro mě pedagogika, která dává smysl a možnosti osvojovat si vše potřebné pro život v té nejvhodnější době.
Ve volném čase ráda studuji, čtu a chodím se svými potomky do divadla převážně na opery, klasická hudba mě inspiruje stejně jako současná.
Po narození druhého dítěte jsem začala získávat zkušenosti v MŠ s dětmi od 3 do 6 let.
Pro zkvalitnění své práce jsem vyhledávala kurzy a seznámila se s pedagogikou Montessori,
Waldorfskou, programem Začít spolu a na sebevzdělávání pracuji stále.
Výtvarné kurzy jsem absolvovala u Radky Rubešově, logopedické poznatky čerpám nejraději od Petry Nejedlé.
Největšími učiteli jsou všechny děti, které jsem během svého života dosud poznala a kterým jsem mohla být průvodcem.
Montessori kurzy byly první, které mi pomohly pochopit, jak pracovat s dětmi i na sobě.
Je to pro mě pedagogika, která dává smysl a možnosti osvojovat si vše potřebné pro život v té nejvhodnější době.
Ve volném čase ráda studuji, čtu a chodím se svými potomky do divadla převážně na opery, klasická hudba mě inspiruje stejně jako současná.