Už od dětsví mě bavilo hrát si s mladšími dětmi, pomáhat jim a starat se o ně.
V dospělosti jsem více než tři roky učila děti jezdit na koni.
V rámci programu „Dětský úsměv“, organizovaného Dobrovolnickým centrem Kladno, jsem jako dobrovolník pravidelně
každý týden navštěvovala malého chlapečka v dětském domově v Kladně, a to až do jeho úspěšné adopce.
Během tohoto našeho společného času jsem se začala více zajímat o způsoby výchovy a komunikace s dětmi.
Přečetla jsem svou první knihu o výchově „Respektovat a být respektován“ od Pavla Kopřivy a kol. a poznala jsem,
že to je směr, kterým se chci vydat.
V roce 2015 se nám narodila dcera, která mě nejvíce motivuje k tomu,
abych se neustále zdokonalovala v komunikaci a stala se jí dobrým průvodcem.
Společně jsme navštěvovaly Montessori klub a vytváříme podle této pedagogiky různé pomůcky pro její rozvoj, které pak používáme.
Snažím se stále vzdělávat, zajímají mě projekty jako „Nevýchova“ Kateřiny Králové, webové stránky a videa psychologa Milana Studničky.
Čtu různou další literaturu („Vychováváme děti a rosteme s nimi“ od Naomi Aldort, „Koncept kontinua“ od Jean Liedloff)
nebo se účastím přednášek („Bereme hraní vážně“ s přednášející Mirkou Misákovou).
Mám kvalifikaci chůvy pro děti od narození do zahájení povinné školní docházky.
Vystudovala jsem diplomový Montessori kurz pro věk 0-3 roky.
V dospělosti jsem více než tři roky učila děti jezdit na koni.
V rámci programu „Dětský úsměv“, organizovaného Dobrovolnickým centrem Kladno, jsem jako dobrovolník pravidelně
každý týden navštěvovala malého chlapečka v dětském domově v Kladně, a to až do jeho úspěšné adopce.
Během tohoto našeho společného času jsem se začala více zajímat o způsoby výchovy a komunikace s dětmi.
Přečetla jsem svou první knihu o výchově „Respektovat a být respektován“ od Pavla Kopřivy a kol. a poznala jsem,
že to je směr, kterým se chci vydat.
V roce 2015 se nám narodila dcera, která mě nejvíce motivuje k tomu,
abych se neustále zdokonalovala v komunikaci a stala se jí dobrým průvodcem.
Společně jsme navštěvovaly Montessori klub a vytváříme podle této pedagogiky různé pomůcky pro její rozvoj, které pak používáme.
Snažím se stále vzdělávat, zajímají mě projekty jako „Nevýchova“ Kateřiny Králové, webové stránky a videa psychologa Milana Studničky.
Čtu různou další literaturu („Vychováváme děti a rosteme s nimi“ od Naomi Aldort, „Koncept kontinua“ od Jean Liedloff)
nebo se účastím přednášek („Bereme hraní vážně“ s přednášející Mirkou Misákovou).
Mám kvalifikaci chůvy pro děti od narození do zahájení povinné školní docházky.
Vystudovala jsem diplomový Montessori kurz pro věk 0-3 roky.